Køreundervisning inkl. teoriprøve på ca. 3 uger

Har du brug for at tage et kørekort hurtigt? Få overstået hele lovpakken til kørekort på ca. 3 uger. Det er vigtig du har en lægeattest uden anmærkninger inden start eller senest en uge efter du er startet.

​Hos Din Trafikskole kommer køreeleverne hovedsageligt fra områderne omkring Lyngby, Hillerød, Holte, Helsingør og Storkøbenhavn.

Kørekort lynkursus på kun 3 uger i Lyngby

Vi garanterer en teoriprøve lige efter teoriundervisningen er slut, dvs. 3 uger efter du er startet. Garantien gælder kun, hvis du er blevet godkendt på kommunen inden 5 dage efter du er startet på kørekort lynkursus.

​Din praktiske køreprøve vil typisk ligge indenfor ca. 2 uger efter din beståelse af teoriprøven. Imens vi venter på din praktiske køreprøve, går vi i gang med Køretekniske anlæg (glatbane) og gør dig klar til at bestå den praktiske køreprøve. Du skal dog regne med ekstra kørelektioner ud over pakke prisen.

​Du skal være en del fleksibel med undervisningstiderne, som skal passes til køreskolens kalender for kørekort lynkursus.

​Kontakt os om lynkursus til kørekort

Hvis du ønsker at erhverve dig et billigt kørekort til bil eller blot ønsker mere information om kørekort lynkursus, så er du altid velkommen til at kontakte os på telefon: 70 60 56 52 eller skriv til os på e-mail: info@dintrafikskole.dk.

Lynkursus 3 uger

​Lovpakkepris 15999.-