Få kortet tilbage ved at generhverve det

Har du fået frakendt dit kørekort, kan du få det tilbage ved at generhverve det. Hvornår du må påbegynde generhvervelsen afhænger dog af, om du har fået en betinget eller en ubetinget frakendelse af dit kørekort.

​Har du ret til at generhverve dit kørekort, kan du med fordel tage kontakt til os. Hos Din Trafikskole i Lyngby tilbyder vi generhvervelse af kørekort til en attraktiv pris. Køreskolen er let tilgængelig, hvis du for eksempel kommer fra Lyngby, Hillerød, Holte, Helsingør og Storkøbenhavn.

​Generhverv dit kørekort hos os

Vores kørelærere er alle meget tålmodige og rutinerede, og vi lægger stor vægt på, at vores elever modtager undervisning i et trygt og seriøst miljø. Vi har også en stor forståelse for, at du selvfølgelig allerede har modtaget både køreundervisningen og teoriundervisningen tidligere, og vores fokus ligger derfor på at sikre dig, at du får generhvervet dit kørekort hurtigst muligt.
Kontakt os og hør mere eller tilmeld dig

Har du nogle spørgsmål omkring generhvervelse af kørekort, eller ønsker du at høre mere om vores køreskole, priser eller lignende, er du velkommen til at kontakte os. Det gælder naturligvis også, hvis du ønsker at tilmelde dig vores køreskole.

​Du kan med fordel ringe til os på telefon: 70 60 56 52, men du kan også skrive til vores e-mail: info@dintrafikskole.dk, hvis du foretrækker det. Så vender vi tilbage hurtigst muligt.​

Generhvervelse af kørekort

Pakkepris til generhvervelse af kørekort indeholder som følgende:

• ​Online teoriundervisning
  • Online teoriprøve
  • køreskolens administrations gebyr
  • 2 kørelektioner (2x45 min) på vej
  • En praktisk køreprøve inkl opvarmning på 45 min

De ekstra omkostninger til generhvervelse af kørekort som er udover pakke pris kan ses nedenunder.