Velkommen til Din Trafikskole - din pålidelige partner når det kommer til at opnå kørekort til bil og motorcykel.

Vi tilbyder en række kurser og undervisningstimer, der er designet til at give dig de færdigheder, du har brug for, for at blive en sikker og kompetent chauffør.

Her er alt, hvad du har brug for at vide om at opnå bil og motorcykel kørekort på samme tid.

Hos Din Trafikskole i Lyngby nær Virum og Holte kan vi hjælpe dig med at erhverve et bil og motorcykel kørekort. Vi har mange kursister fra Lyngby, Hillerød, Holte, Helsingør og Storkøbenhavn.

Kørekort til bil og motorcykel samtidig

At opnå kørekort til bil og motorcykel på samme tid, er en stor fordel for dig, der ønsker at få flere kompetencer og muligheder på vejene.

Vores undervisere er alle erfarne og kvalificerede til at træne dig i at køre både bil og motorcykel, så du er klar til at tage begge prøver på samme tid.

Vores kurser er struktureret og intensivt, men alligevel fleksible nok til at passe ind i din tidsplan.

Vi har også specialdesignede kurser til studerende og ældre, så du kan finde det, der passer bedst til dig.

Kontakt os

Få fordele ved at vælge DinTrafikSkole

Vi er stolte af at tilbyde den bedste undervisning og vejledning til vores elever. Du får derfor betydelige fordele ved at vælge os som din trafikskole til kørekort til bil og motorcykel.

Dine fordele ved at vælge os:

• Erfarne og kvalificerede undervisere
  • Fleksible undervisningsplaner
  • Online ressourcer og undervisningsmaterialer
  • Forpligtet til din succes
  • Kombineret undervisning i bil og motorcykel
  • Struktureret og intensiv kursusstruktur

Vores forpligtelse til din succes

Vi er forpligtet til at give dig den bedste undervisning og vejledning muligt, så du kan opnå dine mål og blive en sikker chauffør.

Vores undervisere er altid tilgængelige for spørgsmål og rådgivning, og vi tilbyder også en række online ressourcer og undervisningsmaterialer til at supplere din undervisning.

Kontakt os idag på telefon 70 60 56 52 eller send en mail til info@dintrafikskole.dk, for at starte din rejse mod at opnå dine kørekort til både bil og motorcykel.

Vi ser frem til at hjælpe dig, med at opnå dine mål og blive en sikker og kompetent chauffør.

Bil lovpakke

Lovpakken til kørekort til BIL inklusiv de listepriser kan ses som følgende:

​29 teorilektioner i teorilokale  Kr. 2600,-
​4 kørelektioner på lukket øvelsesplads (kravlegård) Kr. 2200,-
​16 lektioner i manøvrer på vej og motorvej Kr. 8000,-
​4 lektioner i manøvrer på køreteknisk anlæg (glatbane) Kr. 2600,-
​I alt 53 lektioner á 45 min. Kr. 15400,-

Du må starte på undervisningen 3 måneder inden du fylder 18 år.

Lovpakken til MC-kørekort

Lovpakken til kørekort til BIL inklusiv de listepriser kan ses som følgende:

​29 teorilektioner i teorilokale  Kr. 2100,-
​4 kørelektioner på lukket øvelsesplads (kravlegård) Kr. 1800,-
​13 lektioner i manøvrer på vej og motorvej Kr. 8000,-
​5 lektioner i manøvrer på køreteknisk anlæg (glatbane) Kr. 2600,-
​I alt 51 lektioner á 45 min. Kr. 14500,-

Du må starte på undervisningen 3 måneder inden du fylder 18 år.

Kørekort erhverves under sikre forhold

​Der er mulighed for at tage begge kørekort samtidig og opnå en samlede rabat.

Hvis du ønsker at stoppe dit kørekortforløb

Ønsker du at stoppe dit kørekortforløb, tilbagebetaler køreskolen den del af lovpakken du ikke har brugt. De dele af lovpakken du har forbrugt modregnes til vores liste pris. Du mister således rabatten, som er i lovpakken.
Du får din lektionsplan udleveret, så du har mulighed for at fortsætte dit forløb på en anden køreskole, hvis du ønsker det.

Her kan du se hvad konkurrence-og forbrugerstyrelsen skriver, hvis du ønsker at stoppe

En lovpakke har en gyldighedsperiode på 12 måneder.

Link til Rigspolitiets undervisningsplan

Sidst opdateret – 8. maj 2021